3 Ağustos 2020 Pazartesi

TEMEL BLOUSE ŞABLON

En çok talep edilen kalıplar arasında şüphesiz temel bluz kalıbı bulunmaktadır . Tabii ki bu anlaşılabilir bir durum çünkü tropik iklimler hakkında konuşurken en çok kullandığımız parçalardan biri. Giymek kolaydır ve etek veya pantolonla koordine eder.

Ücretsiz yazdırmak için temel bluz şablonu

Temel bluz, her kadının gardırobunda eksik olan bir kıyafet parçasıdır. İyi kombine edilmişse pratik, çok yönlü ve şıktır. Kalıp s, m, l boyutlarındadır. Ücretsiz şablon, sadece yazdırın. Kalıbın mükemmel bir şekilde izlenebilmesi için görüntüleri kaydetmeli ve yalnızca A4'te basmalısınız, böylece mükemmel baskı elde edersiniz.
  • MODELLEME DETAYLARI - 17
    Kağıt üzerinde bugün önerdiğim kıyafetlerin detaylarını simüle etmeye çalışın. Bunlarda neyin amaçlandığını anlamak için çizimleri dikkatle analiz edin ...
  • fırfırlı iki kumaş bluz
    KOLAY YAPMAK KOLAY - 28
    İki karıştırılmış kumaşın kesilmesi ve dikilmesi adım adım izleyin. Bu şekilde işi bitirmek daha kolay ...
  • çingene bluzu
    GYPSY BLOUSE
    Çingene bluz desenini yapmak için aşağıdaki adım adım izleyin. kesme ve dikiş adım adım vardır ...
  • açık mavi kadın bluzu
    AÇIK MAVİ TOM KADIN BLUZ
    Açık mavi kadın bluzunun desenini aşağıdaki adım adım takip edin. Bu çalışma ...
  • Moda tasarımı ve detayları
    MODA TASARIMI VE DETAYLARI
    Bugün yayınlanan modellerin okunmasını ve yorumlanmasını kolaylaştırmak için bazı detaylara ve moda tasarımına değineceğim. Birçok istek aldım ...
  • basit bluz
    BLUZ DÖNÜŞÜMÜ - 5
    Bu basit bluz modellerine her zaman gardırobumuzda ihtiyaç vardır. Pantolon veya etekle kolayca koordine olurlar. Onlar giyinmek içindir ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder