3 Ağustos 2020 Pazartesi

ELBİSE DÖNÜŞÜMÜ-131

Özel günler için kuyruklu parti elbisesinin bu seçeneği çok güzel. Adım adım takip kalıp olun. Bu çalışma, bu modelin modellenmesini kolaylaştırmak için titizlikle yapılmıştır.

Adım kalıp kuyruk kalıp ile parti elbise

Temel elbise şablonunu, cephelerini ve sırtını çizin.
Elbisenin yüksekliğini cephelere ve arkaya çizin.
Kalp yakasını cephelere çizin ve arkasını yuvarlayın.
Omuzlarınızı cephedeki ve arkadaki manşona kadar uzatın.
Kapatın, omuzları ön ve arkadaki kol deliğine birleştirin.
Nakış işlemeyi yapmanız gereken arka ve ön taraftaki yorumlama çizgilerini çizin.
Cımbız yönünde veya eteğin peni yönünde kılavuz çizgileri uzatın ve çizin.
Aynı çizgileri uzatın.
Eteğin üst tarafındaki kenarları sıkın ve alt kısmı genişletin, her zaman daha fazla tanrı açarsanız unutmayın.
Düzenlemeleri yapın.
ELBİSE
Elbise tabanı deseninin dikiş değeri yoktur, eklenmesi gerekir. Bu model ipek, dantel, örgü, kadife, samur, saten, organze ve iyi uyum sağlayan tüm kumaşlarda kumaş veya tuval ile iyi gider. % 5 gevşeklik (5 metre gevşeklikteki bir metre cinsinden). Bu modeli yapmak için elbise için 3 metre kumaş ve 0.50 cm dantel kuyruğu için 3 metre organze gereklidir. Parçanın genişliğine bağlı olarak iki veya bir kumaş yüksekliği gerekir. Boyutuna kuyruklu parti elbisesi yapmak için aşağıdaki bağlantıları tıklayın  .
  • 3/4 kollu baskılı elbise
    3/4 KOLLU BASKILI ELBİSE
    Bu baskılı elbiseyi 3/4 kollu yapmak için kesme ve dikiş adım adım izleyin. Aşağıdakiler için doğru okumayı yapmak önemlidir ...
  • çocuk elbise kalıp
    ÇOCUK ELBİSE ŞABLONU (1 İLA 2 YIL)
    Çocuk elbisesi desenini yazdırın ve kesin. Mükemmel bir baskı elde etmek için A3 boyutunda yazdırmanız gerekir ...
  • mavi balo
    KOLAY ELBİSE ŞABLONU - 73
    Topları ile mavi elbise kalıp inşaat. Desen 46 boyutunda. Elbise deseninin çiziminde dikiş değeri yoktur. ...
  • ÇİÇEK EŞARP ELBİSE
    Bugünkü yayın, çiçek atkı elbise desenini isteyen bir takipçinin talebini bu ölçümlerle yanıtlamayı hedefliyor ...
  • mor parti elbise
    MOR PARTİ ELBİSESİ
    Önerdiğim bu mor parti elbisesinin desenini yapmak için aşağıdaki adım adım izleyin. Adım adım ...
  • tropikal elbise şablonu
    TROPİK ELBİSE ŞABLONU
    Diğer modeller gibi, bazı takipçilerin isteği üzerine tropikal elbise desenini yayınlayacağım. Kalıp boyutu 40 olduğunu ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder