3 Ağustos 2020 Pazartesi

BLUZ DÖNÜŞÜMÜ - 5

Bu basit bluz modellerine her zaman gardırobumuzda ihtiyaç vardır. Pantolon veya etekle kolayca koordine olurlar. Gündelik veya daha resmi bir şekilde giyinmeye hizmet ederler.
Bu bluz modelinin modelini yapmak için onu adım adım bakın. Bu çalışmanın didaktik bir anlamı var. Giysi modellemesinin öğrenilmesini kolaylaştırmak için titizlikle yapılır.

Adım adım basit bluz şablonu

Taban kalıbını, ön, arka ve kovanı çizin.
Gömlek kaplamasını çizin.
İstediğiniz boyun çizgisini çizin.
Ön boyun çizgisinde çıkardığınız gibi, arkada da çıkarılır.
Kelepçenin olacağı çizgiyi çizin.
Kağıda kopyalayın.
Kelepçeyi omuzda kapatın ve yandan açın.
Cebi çiz.
Göğüs ve kalça genişliğini koruyarak sırtın ve ön tarafın yanlarını genişletin.
Yeni kol yüksekliğini işaretleyin.
Kolların kenarlarını genişletin.
Manşon açıklığını işaretleyin.
Gömleğin kelepçelerini çizin.
Gerekirse son kalıpta ayarlamalar yapın.
BLUZ
Ana kalıbın dikiş değeri yoktur ve eklenmesi gerekir. Taban boyutu orta boyutunu yazdırmak   için, büyük boyut için buraya  veya  buraya tıklayın ve işleminizin aynı olması nedeniyle boyutunuz için tonlamayı  burada yapın . Bu basit bluz modelini yapmak için 1.50 metre beyaz kumaşa ve 0.30 metre siyah kumaşa ihtiyacınız var. İnce, bol dökümlü bir kumaş kullanın. Bence samur, ipek, pamuk en uygun olanıdır.
  • pembe lale kollu bluz
    BLUZ-35 DÖNÜŞÜM
    Bu pembe lale kollu bluzun adil bir şekilde yapılması için buraya tıklamanız gerekir. Daha büyük bir boyut yapmak istiyorsanız burayı tıklayın. Geçiş yapmak için ...
  • yakalı dantel elbise
    ELBİSE DÖNÜŞÜM -116
    Bu güzel dantel elbiseyi yakalı yapmak için aşağıdaki adım adım izleyin. Bu çalışma ...
  • kayışlarla elbise
    KOLLU ELBİSE
    Bu elbisenin desenini kayışlarla yapmak için adım adım izleyin. Dönüşüm adım adım titizlikle yapılır ...
  • BASKILI ELBİSE ŞABLONU -241
    Dönüşümü doğru okuyabilmek için, yazdırılan elbise deseninin desenini dikkatlice analiz edin. ...
  • kuyruklu parti elbise
    ELBİSE DÖNÜŞÜMÜ-131
    Özel günler için kuyruklu parti elbisesinin bu seçeneği çok güzel. Adım adım takip kalıp olun. Bu çalışma ...
  • BASKILI GODÉ ELBİSE - 25
    Bu baskılı godé elbise modeli, çocukların sevdiği ve onsuz yapamayacağı bir klasik. Çocuk elbise modeli ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder