28 Nisan 2024 Pazar

 

Bebek matı

https://www.diyideas.ru/4795.html

Malzemeler: - 16 parça parlak kumaş (tercihen farklı renkler)
- iç kısım için görünmeyecek kumaş
- dolgu maddesi (dolgu polyester kullanabilirsiniz)
- astar için kumaş

Adım 1. Kareleri kesin ve yerleştirin.
Adım 2. Herhangi bir kumaştan öncekilerden daha küçük kareler kesin.
Adım 3. 2 kareyi bir araya getirin. Pimlerle sabitleyin.
Adım 4. "Kabarcığı" toplayın.
Adım 5. Kenarları makineyle dikin ve dolgu için yaklaşık 2 cm dikişsiz bırakın. Kalan tüm baloncukları yapmak için bu tekniği kullanın.
Adım 6. Dolgu polyesteriyle doldurun ve dikin.
Adım 7. “Kabarcıkları” birlikte dikin.
Adım 8. Kalan baloncukları dikin.
Adım 9. Astarı ve fırfırı dikin
Bebek matı
Bebek matı
Bebek matı
Bebek matı
Bebek matı
Bebek matı
Bebek matı
Bebek matı
Bebek matı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder