10 Ocak 2024 Çarşamba

 

Weiland Tank - Boyun Çizgisini Şeffaf Elastik ile Sabitleme

https://elbetextiles.com.au/blogs/news/weiland-tank-stabilising-the-neckline-with-clear-elastic

 • Weiland Tankı

MERHABA! Bugünkü gönderi tamamen Weiland Tankınızın boyun çizgisini şeffaf elastik kullanarak sabitlemekle ilgili. 

Fark ettiğiniz gibi, Weiland Tankı için üstünüzü inşa etmenin farklı yöntemlerini içeren iki takım talimatım var. Bu gönderi her iki talimat seti için de geçerli olsa da, Alternatif Talimatlarda gösterilen yapım yönteminden (yan dikişlerin henüz birbirine dikilmediği) fotoğrafları gösteriyorum.

Bu ders için ana kumaşım olarak siyah kaburga örgüsü ve astarım olarak soluk pembe bir ponte kullanıyorum. Ve Görünüm B'yi, V yakayı dikiyorum.

Başlamadan önce triko dikiminde kullandığınız makine ayağından bahsetmenin faydalı olacağını düşünüyorum. Burada genel amaçlı bir ayak kullandım çünkü kumaşımın esnemesinde çok fazla sorun yaşamadım. Ancak ayağınızın kumaşı gerecek ve eğrilecek kadar kumaşı kavradığını fark ederseniz, o zaman yürüyen bir ayak kullanmayı düşünebilirim! Bu ayak, kumaş katmanlarının eşit şekilde yönlendirilmesine yardımcı olur. 

Ön ve arka parçaları omuzda birlikte diktim ve dikişleri bastırarak açtım. 






Ve aynısını astar için de yaptım.

Astarı ve ana kumaşı sağ tarafları bir araya getirerek omuz dikişlerinin, ön orta ve arka ortanın hizalandığından emin oldum. 

Bu adım gerekli değil, ancak Görünüm B için V'nin merkezini işaretlemeyi seviyorum. Bunun için silinebilir kumaş kalemi veya tebeşir kullanın (aslında bu eğitim için bir artliner kullandım, çünkü tebeşirim görünmüyordu) fotoğraflar için ve üstüm zaten siyah, bu yüzden daha sonra görünmemeli. Bunu daha hafif bir kumaş üzerinde yapmayın).

1 cm dikiş payı kullanarak boyun çevresini dikin. V yaka seçeneğini dikiyorsanız, V noktalarının dikiş payına klipsleyin. 

Elastiki dikiş payına dikme zamanı. Benimkini, yaka dikişinin hemen yanına, astarın üstüne yerleştiriyorum. Dikmeden önce elastikliği ısıtmak için birkaç esneme yapmayı seviyorum.

V yaka için iki bölüm halinde dikiyorum - ön orta kısımdan arkaya ve yine diğer tarafa. Yuvarlak yakayı dikiyorsanız omuz dikişinden başlayarak tek seferde dikebilirsiniz. 

Başlamak için, ilk birkaç dikişi atarken kendinize tutunacak bir elastik kuyruk verin. Yaka çizgisine dikerken elastiki gergin tutun. Dikiş yaparken kumaşı germemeye çalışın.

V'nin diğer tarafına ulaşana kadar dikişe devam edin. Fazla elastik kısmı kesin ve işlemi diğer tarafta tekrarlayın. Veya yuvarlak yakayı dikiyorsanız başlangıç ​​noktanıza ulaşana kadar yakanın etrafından dolaşmaya devam edin.

Fazla dikiş payını kesin.

Astarın dikiş payını alttan dikin.

Astarı ana kumaşın içine, yanlış taraflar birbirine bakacak şekilde katlayın. Astarın sağ taraftan görünmediğinden emin olarak yakayı iyice bastırın. Ayrıca şeffaf elastike bastığınız için ütünüzün ısı ayarlarını düşürmeniz gerekebileceğini de unutmayın.

Benimki sağ taraftan böyle görünüyor.

Ve yanlış taraftan bakıldığında böyle görünüyor. En güzel çalışmam değildi, V'nin ucuna daha yakın bir şekilde alt dikiş yapabilirdim, ama ehh, bunu giydiğimde kimse bunu göremeyecek!

Umarım bu yardımcı olmuştur!

x Lauren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder