18 Aralık 2022 Pazar

 

Line Yeni Yıl ruh hali No. 20. Mücevher kutusu "Altın"



Yazar - Irina Sergeeva   https://dcpg.ru/blogs/21640/


Malzemeler: MDF kutusu, beyaz astar, dekupaj kartı, Chip-Art'tan yaldızlı dekupaj kartı, akrilik boya, akrilik vernik, ayna yaprağı, sıvı yaprak, akrilik dolgu macunundan dökümler, sütlü kadife ve kordon, balmumu, top zinciri.


Yapıt açıklaması: kutu dekupaj kartları için astarlanmıştır, diğer parçalar Aturi tebeşir boyası, tebeşir kadife, Vanilla Mousse rengi ile boyanmıştır. Dekupaj kartın yaldızlı görünümünü ve kutunun geri kalanını bütünleştirmek için kutunun boyalı kısmına yırtık parçalardan oluşan bir ayna yaprağı uyguladım. Fotoğrafta biraz sert görünüyor, ancak sweatshirt'ün rengi kartın yaldızıyla tam olarak eşleştiği için gerçekte bitmiş kompozisyon ortaya çıktı.


Kapağa bir dekupaj kartı yerleştirdim, üzerine ayna altın varak püskürttüm (fotoğraf 6'da göstermeye çalıştım), altınla patine edilmiş süt rengi toplardan oluşan bir zincir, bej akrilik boya ile akrilik dolgu macunu dökümleri boyadım ve yürüdüm. Pebeo'nun sıvı altın altın rengi ile çıkıntılı kısımlar.


Dekupaj kartı olan tüm parçalar 5-6 kat vernik, parlak Sayerlak ile kaplanır, ardından matlaştırılır ve mumlanır.


İçi dokulu sütlü kadife, sedef sütlü kordon ile astarlanmıştır.


Kutu Yeni Yıl hediyesi olarak tasarlanmıştır, mevcut iç mekana ve bağışçının tercihlerine uyacak şekilde yapılmıştır.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder