Kitchener Stitch, canlı dikişleri görünmez bir şekilde birbirine aşılamak için kullanılan bir tekniktir. Esasen, bir iplik uzunluğu ve bir goblen iğnesi ile çalıştığınız bir dizi dikiş adımıdır. Sonunda, iki takım canlı stokinette dikişi sorunsuz bir şekilde birbirine bağlayan bir sıra örgü dikişiniz var… Oldukça şaşırtıcı! (Bazen Kitchener Stitch'in diğer basit dikiş desenleri üzerinde kullanıldığını unutmayın, ancak bu dikişler için adımlar farklı bir sıradadır.) Kitchener Stitch'i kullanmak için yaygın yerler, yukarıdan aşağıya çorapların uç kısımları ve giysilerin omuzları ve koltuk altlarıdır. .

Kitchener Stitch'in talimatları biraz korkutucu görünebilir, ama gerçekten çok basit. Tek gerçek zorluk, adımlarda nerede olduğunuzu takip etmektir. İyi bir ipucu: Yaptığınız her adımı yüksek sesle söyleyin ve yakında ritmi yakalayacaksınız!

Videomuzla birlikte dikiş yapın veya adım adım fotoğraf eğitimimize atlayın ve kısa sürede Kitchener olacaksınız!

KİTCHENER DİKİŞ: ADIM ADIM

Mutfak Dikişi |  Purl Soho

Adım 1: Projenizde kullandığınız aynı ipliğe bir goblen iğnesi geçirin. Canlı dikişler paralel olacak şekilde iğneleri sol elinizde tutun. Goblen iğnesini, PURL yapıyormuş gibi ön iğnedeki ilk dikişten geçirin. İpliği çekin, daha sonra öreceğiniz bir kuyruk bırakın. Dikişi ön iğnede bırakın.

Mutfak Dikişi |  Purl Soho

Adım 2: Goblen iğnesini, ÖRME yapacakmış gibi arka iğnedeki ilk ilmeğin içinden geçirin, ilmeği arka iğnede bırakarak ipliği çekin.

Mutfak Dikişi |  Purl Soho

Adım 3: Goblen iğnesini, ÖRGÜ yapacakmış gibi ön iğnedeki ilk ilmeğin içinden geçirin, ipliği çekin, ilmeği ön iğneden çıkarın.

Mutfak Dikişi |  Purl Soho

Adım 4: Goblen iğnesini, ön iğnedeki ilk ilmeğe PURL yapıyormuş gibi sokun, ipliği çekin, dikişi ön iğnede bırakın.

Mutfak Dikişi |  Purl Soho

Adım 5: Goblen iğnesini, arka iğnedeki ilk dikişe, sanki PURL yapıyormuş gibi sokun, ipliği çekin, arka iğnedeki dikişi çıkarın.

Adım 6: Goblen iğnesini, ÖRME yapar gibi arka iğnedeki ilk ilmeğin içinden geçirin, ilmeği arka iğnede bırakarak ipliği çekin.

Mutfak Dikişi |  Purl Soho

Tüm dikişler çalışılana kadar Adım 3 - Adım 6'yı tekrarlayın. Her birkaç dikişte, çok sıkı çekmemeye dikkat ederek işinizin gerginliğini ayarlayın. Unutmayın, bir dikiş dikmek yerine fazladan bir sıra örgü yapıyorsunuz.